خودت آرومم کن ! همه رو آروم کنخدا! الان دیگه نزدیکه اذون شبای ماه رمضونه ! خدا خودت همه رو آروم کن و تمام دلها رو شاد و تنها رو سالم
دیگه انقد سنس منفی به خودم وارد نمی کنم ! نگران آینده نخواهم بود و زیاد فک نمی کنم و حسرت گذشته رو هم نمی خورررممممممممممم
ینی می شه!!!!!!!!!!
وبلاگ یه مامان برقی...ما را در سایت وبلاگ یه مامان برقی دنبال میکنید
برچسب: uh manoa,uh access,uh oh,uh portal,uh huh honey,uh huh,uh gmail,uh manoa class availability,uh huh honey hat,uh hilo, نویسنده: بازدید: 134